Veronika várása

Az első babánk várásának tapasztalatai, inzulinrezisztenciával és PCOS-sel terhelve.

Friss topikok

  • fviktoria83: Szia! Szerintem nem a kilókon múlik... Én 16 kg-t szedtem fel, most járok a 38. héten, és nem okoz... (2013.02.08. 09:31) Türelem, türelem...
  • pomme-pomme: @xtina08: Szia! Gratulálok a babához! Mikorra várjátok? A védőnő az egyetlen, akit nem választhat... (2010.06.21. 21:19) Védőnő + fognövés
  • pomme-pomme: @Zsófika Regina: Nagyon köszönjük! Az ismeretlen olvasóknak meg külön örülök! Egyébként én is Zsó... (2009.10.06. 11:32) Veronika megérkezett
  • pomme-pomme: Szia Beo! Nem tudom, hova tűnt a hozzászólásom, amit egy hete írtam. Mindenesetre nagyon örülök,... (2009.03.03. 09:49) 2,4 mm

Baba első ajándéka

2009.05.10. 16:47 - pomme-pomme

Címkék: mese ajándék baba kézimunka 23.hét

23. hét


Elkészült Baba első ajándéka. Még februárban Szlovéniában bukkantunk erre a gobelinre, amely Babart, az elefántkirályt ábrázolja. Megvettük még feleségét, Célesztint is, de Babar készült el elsőként. Azóta pedig beszereztem egy Kisvakondot és egy Vukot ábrázoló gobelinalapot is, valamint egy kippkoppos keresztszemes mintát. Úgyhogy a három és fél hónapban sem fogok unatkozni, viszont a babaszobában szép dolgok lógnak majd a falon. Még passzentos keretet kell szereznem nekik, de azt majd akkor, ha készen lesznek a képek.

A bejegyzés trackback címe:

https://picike.blog.hu/api/trackback/id/tr791113275

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása