Veronika várása

Az első babánk várásának tapasztalatai, inzulinrezisztenciával és PCOS-sel terhelve.

Friss topikok

  • fviktoria83: Szia! Szerintem nem a kilókon múlik... Én 16 kg-t szedtem fel, most járok a 38. héten, és nem okoz... (2013.02.08. 09:31) Türelem, türelem...
  • pomme-pomme: @xtina08: Szia! Gratulálok a babához! Mikorra várjátok? A védőnő az egyetlen, akit nem választhat... (2010.06.21. 21:19) Védőnő + fognövés
  • pomme-pomme: @Zsófika Regina: Nagyon köszönjük! Az ismeretlen olvasóknak meg külön örülök! Egyébként én is Zsó... (2009.10.06. 11:32) Veronika megérkezett
  • pomme-pomme: Szia Beo! Nem tudom, hova tűnt a hozzászólásom, amit egy hete írtam. Mindenesetre nagyon örülök,... (2009.03.03. 09:49) 2,4 mm

Védőnő + fognövés

2009.03.24. 18:19 - pomme-pomme

Címkék: anya védőnő 17.hét terhességi kiskönyv

17. hét

Valamikor a 16. héten sikerült találkoznom a védőnővel. A 12. hét előtt a nőgyógyász nem akart elküldeni, utána meg én nem akartam odavinni az influenzámat. A VIII. kerület közepébe kellett mennem, kevéssé bizalomgerjesztő környékre, amit még a lomtalanítás is súlyosbított... De a rendelő és a védőnő aztán határozottan javította a képet. A védőnőm egy kedves, mosolygós, kissé gömbölyded néni. Nagyon aranyos volt.

Először kellett egy csomót adminisztrálnunk, kitölteni minde papirost, kiskönyvet stb. Aztán elregéltem neki az inzulinrezisztenciát, ő meg adott nekem egy rakás újságot. Ezek között egészen hasznosak is voltak, bár a Rigips reklámújságon kicsit meglepődtem. :) A védőnő a kedvességen túl nyitott volt a homeopátiás szerekre is, ennek nagyon örültem. Elég biztos pontnak tűnik itt a nagy elveszettségemben. A baráti-rokoni körben ugyanis még nem nagyon vannak gyerekek, így elég kevés gyakorlati tapasztalatom van ezen a téren. A nővéreméknél ugyan van két nagyszerű unokaöccs, de ők 1200 km-re élnek tőlünk, így elég ritkán találkozunk. A védőnőmnek viszont bármilyen balgának tűnő kérdést fel lehet tenni, akár e-mailben is.

Bár azt nem tőle kérdeztem meg, hogy miért vagyok már egy napja nyűgös-fáradt-antiszociális, mégis kiderült: Az egyik bölcsességfogam úgy gondolta, most kell megint növekedésbe lendülnie. Ma délután lüktető fejjel azt próbáltam neki megmagyarázni, hogy inkább a Baba csontjaira koncentráljon, nekem erre a bölcsességfogra semmi szükségem nincs, és még fáj is. De szerencsére most már kicsit lenyugodott, és a férjem még a héten megy Németországba, és hoz nekem Osanitot. Ez egy homeopátiás szer, amit eredetileg babák fogzására fejlesztettek ki. Én már egészen nagy koromban találkoztam vele a bölcsességfogaim kapcsán, de tényleg nagyon jó. Ha nem is lett tőle olyan szép kerek, vigyorgó fejem, mint a gyógyszer honlapján lévő babának, de a nagy, lüktető fájdalmat elmulasztotta.

A bejegyzés trackback címe:

https://picike.blog.hu/api/trackback/id/tr911022964

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

xtina08 2010.06.21. 08:42:28

Szia!
Mi most várunk babát. időszerű lenne elmennem a vedőnőhöz. Látom Neked jó tapasztalataid vannak ezügyben. Én is a VIII. kerületben lakom. Itt most van 3 védőnői szolgálat. Te hova jártál? És kihez?

Köszönöm! Sok boldogságot a babához!

pomme-pomme · http://pommepomme.blog.hu 2010.06.21. 21:19:38

@xtina08: Szia!
Gratulálok a babához! Mikorra várjátok?

A védőnő az egyetlen, akit nem választhatsz, hanem ahhoz kell járnod, akihez körzetileg tartozol. (Illetve azt hiszem, pontosan ahhoz, akihez az a lakás tartozik, ahova a baba állandó lakcímét be akarjátok jelenteni.)

Mi a Stadionoknál lakunk a kerület legkülső csücskében, és az Auróra utcai szolgálathoz tartozunk. Én találomra felhívtam az egyik szolgálatot, és pont az én védőnőm vette fel a telefont. :)


süti beállítások módosítása