Veronika várása

Az első babánk várásának tapasztalatai, inzulinrezisztenciával és PCOS-sel terhelve.

Friss topikok

  • fviktoria83: Szia! Szerintem nem a kilókon múlik... Én 16 kg-t szedtem fel, most járok a 38. héten, és nem okoz... (2013.02.08. 09:31) Türelem, türelem...
  • pomme-pomme: @xtina08: Szia! Gratulálok a babához! Mikorra várjátok? A védőnő az egyetlen, akit nem választhat... (2010.06.21. 21:19) Védőnő + fognövés
  • pomme-pomme: @Zsófika Regina: Nagyon köszönjük! Az ismeretlen olvasóknak meg külön örülök! Egyébként én is Zsó... (2009.10.06. 11:32) Veronika megérkezett
  • pomme-pomme: Szia Beo! Nem tudom, hova tűnt a hozzászólásom, amit egy hete írtam. Mindenesetre nagyon örülök,... (2009.03.03. 09:49) 2,4 mm

Két hasznos holmi plusz egy vicc

2009.07.03. 11:06 - pomme-pomme

Címkék: pocak ruhák szoptatóspárna 31.hét kismamabugyogó

31. hét

Hű, de régen nem írtam ide. De közben voltunk nyaralni Pápán és környékén, jártunk két esküvőn, az egyiknél még a lagziban is, meg a férjem városkájában búcsúban, most meg csak szuszogok a melegtől. De különben szerencsére minden jó körülöttünk, Babával már híztunk kb. hat kilót, most megint nagyon belelendült a növekedésbe.

Talán más jelenlegi vagy leendő kismamák is olvassák ezt a blogot, úgyhogy két olyan tárgyról szeretnék írni, amit nem biztos, hogy magamtól megvettem volna, de nagyon-nagyon hasznosnak találom, és innentől kezdve minden kismamának be fogom ajánlani.

Az egyik a kismamabugyogó. Ez egy olyan alsónemű, ami befedi a kismama egész hasát, és mivel kellően rugalmas, de varrás nélküli, nagyon jól tartja a nehezedő pocakot. Én a Tchibo babás-mamás akciójában vettem, de bizonyára lehet kapni valami hasonlót bababoltokban is.

Forrás: Tchibo.hu

A másik hasznos holmi a szoptatóspárna.Ez egy banán alakú hosszú párna, ami valamilyen szilárdabb anyaggal van lazán kitömve. Lehet például kis műanyag golyókkal, de láttam már tönkölypárnát is ilyen formában. Azt nem tudom még, hogy babánál mennyire fogom használni, de most a pocival nagyon jó szolgálatot tesz. Eljutottam ugyanis addig a pocakméretig, amit már nehéz éjjel ide-oda pakolni, és egyre bonyolultabb megtalálni azt a pozíciót, amiben kényelmes aludni. Szerencsére világéletemben az oldalamon szerettem aludni, tehát legalább azzal nem kell küzdenem, hogy hogyan szokjak le a hason- vagy hátonalvásról. A szoptatóspárnával (nem szabad belőle kihagyni a „tat” szótagot, amint azt a kedves Férj tette, mert akkor kap némi obszcén felhangot...) viszont remekül lehet aludni. Este olvasás közben ezzel támasztom meg a hátam-derekam, alváshoz pedig be szoktam gyűrni a lábam alá - hasam elé, mint itt a 9. képen, ami nagyon kényelmes. Szopipárna hiányában jó megoldás az is, hogy a Férjet gyűröm be, de ő kevésbé rugalmasan formázható, sőt eléggé el nem ítélhető módon időnként forgolódni is akar. :)

Plusz egy vicc: Most jöttünk rá a héten, hogy ha Baba pont akkor érkezne, mikorra a doki jósolja, akkor ő is tudna olyan viccet csinálni, mint a kisebbik unokatestvére. Ő ugyanis tavaly augusztus 8-án született (2008. 08. 08.), én viszont szeptember kilencre vagyok kiírva (2009. 09. 09.). Legalább könnyű lenne megjegyezni a születésnapját. Valahol azt olvastam, hogy erre kb. 4% az esélyünk, a babáknak csak ilyen kis százaléka érkezik pont a számított napon.

A bejegyzés trackback címe:

https://picike.blog.hu/api/trackback/id/tr931224045

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása