Veronika várása

Az első babánk várásának tapasztalatai, inzulinrezisztenciával és PCOS-sel terhelve.

Friss topikok

  • fviktoria83: Szia! Szerintem nem a kilókon múlik... Én 16 kg-t szedtem fel, most járok a 38. héten, és nem okoz... (2013.02.08. 09:31) Türelem, türelem...
  • pomme-pomme: @xtina08: Szia! Gratulálok a babához! Mikorra várjátok? A védőnő az egyetlen, akit nem választhat... (2010.06.21. 21:19) Védőnő + fognövés
  • pomme-pomme: @Zsófika Regina: Nagyon köszönjük! Az ismeretlen olvasóknak meg külön örülök! Egyébként én is Zsó... (2009.10.06. 11:32) Veronika megérkezett
  • pomme-pomme: Szia Beo! Nem tudom, hova tűnt a hozzászólásom, amit egy hete írtam. Mindenesetre nagyon örülök,... (2009.03.03. 09:49) 2,4 mm

Szanatórium

2009.08.10. 09:00 - pomme-pomme

Címkék: kórház uh ctg 35.hét

35. hét

Most egy darabig szüneteltetni fogom a blogíró tevékenységemet, mert keddtől be kell vonulnunk a kórházba. Szerencsére semmi komoly gond nincs se a Babával, se velem. Csak a doki elmegy két hétre nyaralni, a cukorproblémával rendelkező kismamákat amúgy is gyakran befektetik az utolsó hónapra, ráadaásul Baba is kicsit kisebb, mint 35 hetesen lennie kellene. Mindezek fényében azt javasolta az orvos, hogy inkább menjünk be a kórházba, ott minden nap csinálnak CTG-t, rendszeresen csinálnak ultrahangot, és okos orvosok felvigyáznak minket.

Persze ez most nem egy öröm, de azt gondolom, hogy a legfontosabb, hogy Baba is meg én is jól legyünk. Majd beviszem magammal az összes hímzésemet, a felhalmozott rejtvényújságokat és a Háború és békét...

Csak szegény Férjet sajnálom, hogy itt marad magára, nem elég, hogy sokat kell dolgoznia, de még én, sőt még meleg vacsora se lesz itt esténként. :( De legalább most nyugodtan kidolgozhatja magát, szeptembertől úgyis nagyobb szükség lesz rá itthon. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://picike.blog.hu/api/trackback/id/tr441295150

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása