Veronika várása

Az első babánk várásának tapasztalatai, inzulinrezisztenciával és PCOS-sel terhelve.

Friss topikok

  • fviktoria83: Szia! Szerintem nem a kilókon múlik... Én 16 kg-t szedtem fel, most járok a 38. héten, és nem okoz... (2013.02.08. 09:31) Türelem, türelem...
  • pomme-pomme: @xtina08: Szia! Gratulálok a babához! Mikorra várjátok? A védőnő az egyetlen, akit nem választhat... (2010.06.21. 21:19) Védőnő + fognövés
  • pomme-pomme: @Zsófika Regina: Nagyon köszönjük! Az ismeretlen olvasóknak meg külön örülök! Egyébként én is Zsó... (2009.10.06. 11:32) Veronika megérkezett
  • pomme-pomme: Szia Beo! Nem tudom, hova tűnt a hozzászólásom, amit egy hete írtam. Mindenesetre nagyon örülök,... (2009.03.03. 09:49) 2,4 mm

Csönd

2009.04.07. 16:57 - pomme-pomme

Címkék: álmok muskátli 19.hét

19. hét

Régen nem írtam már ide, de szerencsére ez semmi rosszat nem jelent. Csak egy kis eseménytelenséget. Van két teljes hetem, amikor egy orvoshoz sem kell mennem!!! De majd jövő héten mindent bepótolok, vérvételes cukros néni (szerencsére nem éhgyomorra), 18. heti nagy ultrahang a kórházban valami speciális genetikus néninél, hogy ne csak a saját nőgyógyászom lásson (persze időpontot nem lehet kérni, nyolctól délig van rendelés, de azért „inkább menjen oda hét körül, akkor az elsők között lesz, és úgyis elkezdik hamarabb”...).

Baba szépen kerekedik, állítólag a héten már tud úgy aludni, hogy álmodik is közben. Remélem, ő kicsit értelmesebbeket álmodik, mint az anyukája. Én tegnap arra ébredtem fel, hogy egy beteg elefántot kellett meggyógyítanom, mert fájt az ormánya. Végülis a biztosításmatematikusok egészen jól értenek a beteg elefántormányok kikúrálásához, nem? De valahogy végül sikerült.

Másik sikerélményem a héten a virágokhoz kapcsolódik: Kiültettem az erkélyre egy csomó muskátlit, nagyon szépek.

A bejegyzés trackback címe:

https://picike.blog.hu/api/trackback/id/tr251052098

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása