Veronika várása

Az első babánk várásának tapasztalatai, inzulinrezisztenciával és PCOS-sel terhelve.

Friss topikok

  • fviktoria83: Szia! Szerintem nem a kilókon múlik... Én 16 kg-t szedtem fel, most járok a 38. héten, és nem okoz... (2013.02.08. 09:31) Türelem, türelem...
  • pomme-pomme: @xtina08: Szia! Gratulálok a babához! Mikorra várjátok? A védőnő az egyetlen, akit nem választhat... (2010.06.21. 21:19) Védőnő + fognövés
  • pomme-pomme: @Zsófika Regina: Nagyon köszönjük! Az ismeretlen olvasóknak meg külön örülök! Egyébként én is Zsó... (2009.10.06. 11:32) Veronika megérkezett
  • pomme-pomme: Szia Beo! Nem tudom, hova tűnt a hozzászólásom, amit egy hete írtam. Mindenesetre nagyon örülök,... (2009.03.03. 09:49) 2,4 mm

Második trimeszter

2009.02.27. 19:47 - pomme-pomme

Címkék: anya álmos diabetológus 13.hét

13. hét

A nagyon jól sikerült szlovéniai nyaralás-telelés után (részleteket lásd majd a másik blogomon, elsősorban kulináris oldalról) hétfőn voltunk a 12. heti ultrahangon, és végre kaptam egy hivatalos papirost is arról, hogy immár ketten vagyunk egy ruhában. Az ultrahang szerint Picike pont annyi idős volt akkor (11 hét és 6 nap), mint aminek a számítások szerint kellett lennie.

A buksi fej és kerek pocak mellett már rendelkezik négy pálcikával is, amiből a két felsőt arra használta, hogy eldugja az arcát az ultrahang elől, a két alsót pedig arra, hogy addig mocorogjon, míg úgy elbújik egy csücsökbe, hogy még csak véletlenül se lehessen megmérni a fején semmit. :)

Szerencsére az orvos minden rendben talált, úgyhogy most már elkezdtük lelkesen terjeszteni a jó hírt. Ez egy nagyon jó dolog, ennyi örömködő rokont és barátot utoljára az esküvőnkön láttam.

Nem tudom, hogy most jól megszuggeráltam magamat, vagy tényleg ennyit változik az ember állapota a második trimeszter elején, de szerencsére már nem vagyok olyan álomkóros, mint eddig. Persze elfáradok a nap végére, de nem akarok állandóan aludni.

Szerencsére a vércukrom azóta is rendben van, csak figyelni kell, hogy rendszeresen mérjem. Nem tudom, miért, nagyon kevés vérem van, néha olyan nehéz kipréselni magamból azt a csepp vért a méréshez. Az diabetológián az asszisztens néni azt mondta, igyak sokat. Haha. Most valahol 3-3,5 liternél tartok naponta, mert ha nem teszem, akkor fáradt vagyok meg szédülök. Ennél több már nem nagyon megy...

A bejegyzés trackback címe:

https://picike.blog.hu/api/trackback/id/tr12970451

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása