Veronika várása

Az első babánk várásának tapasztalatai, inzulinrezisztenciával és PCOS-sel terhelve.

Friss topikok

  • fviktoria83: Szia! Szerintem nem a kilókon múlik... Én 16 kg-t szedtem fel, most járok a 38. héten, és nem okoz... (2013.02.08. 09:31) Türelem, türelem...
  • pomme-pomme: @xtina08: Szia! Gratulálok a babához! Mikorra várjátok? A védőnő az egyetlen, akit nem választhat... (2010.06.21. 21:19) Védőnő + fognövés
  • pomme-pomme: @Zsófika Regina: Nagyon köszönjük! Az ismeretlen olvasóknak meg külön örülök! Egyébként én is Zsó... (2009.10.06. 11:32) Veronika megérkezett
  • pomme-pomme: Szia Beo! Nem tudom, hova tűnt a hozzászólásom, amit egy hete írtam. Mindenesetre nagyon örülök,... (2009.03.03. 09:49) 2,4 mm

Türelem, türelem...

2009.08.27. 19:12 - pomme-pomme

Címkék: anya baba magzatmozgás 38.hét csuklás

38. hét

Minden kismamának elfogy a türelme az utolsó hetekre? Most már nehéz, itt fáj, ott fáj, össze-vissza alszom, és minden mozgásra külön fel kell készülni. Pedig csak 10 kilót híztam, abból is vagy hármat az elmúlt két hétben. Nem is tudom, hogy mit csinálnak azok a kismamák, akiken tizen-, huszon- plusz kiló van.

De azzal vigasztalom magam, hogy nyolc hónapig könnyű és dinamikus voltam, most ezt a néhány hetet/napot (?) már csak kibírom valahogy. Mindenesetre összeállta a fejemben egy milyen jó lesz majd:

  • Hason feküdni. Bár mindig az oldalamon aludtam, de ha az ember nyolc hónapig nem fekhet a hasára, az már hiányzik... Bár azt mondják, ha szülés után beindul a tejtermelés, akkor egy darabig megint nem fogok hasrafordulni.
  • Háton fekve olvasni. Ennek a beteljesülése is elég kétséges. Valószínűleg az első időkben nem lesz túl sok időm csak úgy olvasgatni. Viszont már az is egy előremutató lépés lesz, ha két percnél többet tudok a hátamon feküdni úgy, hogy kapok levegőt. A kórházban feküdt mellettem egy ikres anyuka, ő meg csak a hátán bírt feküdni. Csodáltuk is eleget a nővérekkel. Bár lehet, hogy őt másképp nyomta a két baba.
  • Ha nem kell ilyen gyakran pisilni. Most már éjszakánként is háromszor ballagok ki. Meg persze az is jó lenne, ha nem úgy érezném ennek jeleit, hogy fáj és húz a hasam, és azonnal mennem kell, hanem úgy, hogy csak egyszerűen pisilni kell, és még van néhány percem...
  • Ha majd mindig, egyenletesen kapok levegőt. És senki nem gyalogol bele a tüdőmbe...
  • Újra felszaladni a lépcsőn, nem felvánszorogni, mint egy csiga. Vízszintesen még mindig egészen jól tudok menni, de a lépcső, az nem megy. Még szerencse, hogy az elsőn lakunk.
  • Állni. Egyszerűen, egy percnél tovább álldogálni anélkül, hogy elkezdeném kapkodni a levegőt, és úgy érezném, hogy mindjárt összeesek.

Viszont biztosan nagyon fog hiányozni, hogy senki nem izeg-mozog a pocakban. És persze most az is nagyon kényelmes, hogy bár a leányzó már edzésben tartja a tüdejét magzatvíz beszívással és időnként csuklással is, viszont még határozottan nem tud bömbölni. :)

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://picike.blog.hu/api/trackback/id/tr261342534

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fviktoria83 2013.02.08. 09:31:08

Szia! Szerintem nem a kilókon múlik... Én 16 kg-t szedtem fel, most járok a 38. héten, és nem okoz gondot a lépcsőzés. A hasonfekvés nekem is hiányzik már :)


süti beállítások módosítása